Coma Stories

Mængden af kommercielt indhold er abnorm, mens mængden af kommercielt kvalitetsindhold er begrænset, og det vil vi gerne ændre.

Vi drømmer om at hjælpe vores kunder med at lave high-end indhold, der skaber en anden dialog med målgruppen, end en reklame kan.

Vores ambition er at inspirere virksomheder og organisationer til, hvad autentisk og målrettet formidling kan gøre for deres forretning. Og at skabe tillid og troværdighed for brands gennem ægte historier om ægte problemstillinger, der flytter holdninger, oplevelser og – over tid – kunder.

Markedsføring handler ikke længere kun om at reklamere for produkter, men også om at finde historier, der skaber værdi og relevans for målgruppen. Med indhold af høj relevans og kvalitet kan brands formå at blive deres eget medie med mulighed for at optimere på tværs af owned og paid platforme.

Sanne Opstrup Wedel

Blev ved en fejl født på Sankt Josephs Hospital i Esbjerg, da mine forældre i sommeren 1975 havde forladt jurastudierne i Aarhus til fordel for et feriejob på et advokatkontor i Kolding.  Knap otte uger før termin gik veerne i gang i sommerhuset i Marbæk Plantage, og selv om min mor troede, at hun bare havde ondt i maven, og min far til sidst måtte gå op til en nærliggende gård for at ringe efter lægen, kunne Skt. Joseph-søstrene kort efter tage imod den lille pige.

Vel hjemme i Aarhus voksede jeg op på Frederiksbjerg og i Kongsvang og efter afstikkere til Frankrig, Bruxelles og København, er jeg tilbage i min barndoms kvarter, hvor jeg bor med min mand, Andreas, og vores tre piger Laura, Iben og Agnes.

Læser rigtig meget (i rigtige bøger) og prøver stadig at komme i form, efter at en knæoperation for et par år siden satte en stopper for et livslangt, lykkeligt forhold til løb.

Har studeret en hel del forskelligt, men endte med at blive journalist fra højskolen i Aarhus samt cand.public. fra Aarhus Universitet. Var som nyuddannet med til at starte Nyhedsavisens Aarhus-redaktion og har gennem de sidste 10 år arbejdet i en lang række funktioner hos Jyllands-Posten både på redaktionen og i den kommercielle afdeling af huset: bl.a. har jeg været magasin- og redaktionschef og var med til at etablere Jyllands-Postens content marketing-afdeling.

CV

Ejer og projektleder, Coma Stories

Redaktionschef (content marketing), Jyllands-Posten

Magasinchef, Jyllands-Posen

Censor, DMJX, AU og SDU

Redaktør, Jyllands-Postens specialmagasiner

Redaktør, Aarhusmedia

Journalist, Nyhedsavisen